Ostatnie komentarze

komentarz
autor
temu
artykuł
Się okaże. Do końca roku ma ich być 300, ale nie wiem czy w każdym mieście...
3793 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
mysle ze jak sie przyjmie to przynajmniej po 1 paczkomacie bedzie w kazdej miejscowosci.
3796 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Zależy w jakim mieście mieszkasz :) może i do każdego nie dojdą ale do tych większych na pewno :)
3796 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
pewnie juz jak testy beda lepiej szly to i unas kieds cos takiego zrobia byloby fajnie :)
3797 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
W wielu krajach, gdzie stoją paczkomaty, ich funkcja nie ogranicza się jedynie do odbierania przesyłek, ale i wysyłać można. Więc może i u nas taka opcja będzie możliwa.
3800 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Póki co opcja wysyłania dostępna jest jedynie dla sprzedających sklepów internetowych, dla szaraczków będzie taka opcja w przyszłości
3800 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Tak wlasnie, tez polecam sprawdzic to na stronie.
3801 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
poczytaj na stronie, to sie dowiesz, ale zapewne bedzie tak proste jak odbieranie.
3801 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Ale trochę nie wyobrażam sobie jak takie wysłanie miałoby wyglądać...
3803 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Na pewno taka funkcja by się przydała.Podejrzewam że prędzej czy później coś takiego wprowadzą...
3803 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Na wysyłanie trzeba będzie pewnie jeszcze trochę poczekać... Ale odbierać już na pewno niedługo będzie można ;)
3806 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
oj chyba cos z tego jednak bedzie wydaje mi sie ze juz niedlugo da rade tym wysylac spokojnie ;)
3806 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Etam niedużo, ja bym się ze stówki ucieszyła :D Zawsze to jedna impreza więcej :D Warto brać udział w tych konkursach :)
3807 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Stowka niby nie duzo, jakby tak tysiaka ogarnac:) skoro do konca sierpnia mamy czas to moze sie wygra.
3808 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
eh dokładnie, niech już ruszą, bo chcę to wypróbować już :)
3809 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
gratulowac wygranej. moze i mi sie wkoncu uda. dokladnie niech ruszaja juz te paczkomaty na maxa.
3810 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
wow gratuluje wygranej :) ja nic nie wygrałam jeszcze :( a testy to też wygranie kasy ;)))
3810 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Słuchajcie nie można przedłużyć testów skoro tak naprawdę się nie odbyły. Choć z tego co skorzystałem z paczkomatu, to nie moge się doczekać, aż ruszy z kopyta. Ehh Partnerzy:/ Ale ja wygrałem 100 w konkursie na juz:D więc też się nieźle bawie.
3810 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
lol 2 xd
3811 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Na pewno z tego powodu. Muszą jakoś wynagrodzić tą opieszałość partnerów ;)
3811 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Pewnie przedłużyli te testy ponieważ jeszcze nie można nic kupować...
3811 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Ciekawe czy mają już komplet testerów... Pewnie nie, bo wysłali mi info, że przedłużają te testy :)
3814 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
Na tyle osob to nie liczylbym na szybka wygrana:)
3816 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
juz sa znani pierwsi zwyciezcy! kurde nie tym razem dla mnie kaska, ale jest jeszcze szansa.
3817 dni
Paczkomat zamiast listonosza?
no właśnie, jest łatwo i prosto, to co się dziwisz, że opinie są pozytywne ;)
3819 dni
Paczkomat zamiast listonosza?